Een goede bereikbaarheid van de gemeente is belangrijk. Wilt u de gemeente snel en eenvoudig bereiken dan kan dat:
- telefonisch
- via de website van de gemeente
- het loket op het gemeentehuis
De gemeente is voortaan bereikbaar via 0900-1852 (lokaal tarief). Via dit nummer worden uw vragen direct beantwoord of u wordt doorverbonden met de juiste persoon die uw vraag kan beantwoorden. U kunt 0900-1852 bellen voor:
- algemene vragen
- vragen over Burgerzaken
- vragen en melding over de openbare buitenruimte
- meldingen over jeugd en veiligheid
Digitaal loket
Via de website is de gemeente 24 uur per dag, zeven dagen per week bereikbaar. U kunt via de website met uw DigiD (digitale identiteit) diverse producten online aanvragen, zoals een uittreksel van de burgerlijke stand of u kunt een verhuizing doorgeven. U kunt via de site ook een DigiD aanvragen, door op het logo op de startpagina te klikken. Tevens kunt u direct een afspraak maken met het loket Burgerzaken. En wilt u automatisch via e-mail op de hoogte gehouden worden over onderwerpen van uw keuze? Vraag dan een informatie abonnement aan en u krijgt de informatie via e-mail bij u thuis.
Voor het maken van een afspraak klik hier.
Openingstijden
U kunt bij vrijwel alle loketten in de gemeente op werkdagen binnen lopen van 9.00 tot 13.00 uur. ’s Middags kunt u op afspraak langskomen. Op dinsdagavond is het loket Burgerzaken open en kunt u zonder afspraak terecht. Een afspraak kunt u telefonisch of via de website maken.
Voor een overzicht van de openingstijden klik hier.
Contact met de gemeente
Uiteraard kunt u de gemeente ook een brief of e-mail sturen.
Het postadres van de gemeente is:
Gemeente Haarlemmermeer
Postbus 250
2130 AG Hoofddorp
Het e-mailadres is info@haarlemmermeer.nl.